Min hund & jag

Framför mig ligger en hel helg med HUND. Kennel Torneryd har sitt årliga kennelläger i Blekinge.

I vanlig ordning lovade sambon något han inte kunde hålla. Jag skulle få låna hans GPS. Nu för tiden upprörs jag inte ens utan vet i samma andetag som han lovar något så kommer det att brytas. Antar att det är det som kallas att resignera?

Skit samma, livet går vidare och helgen är min och Mysas. Träna, prata hund, äta och dricka gott. Träffa nya och gamla hundkompisar. Utbyta erfarenheter och få gå i kängor och slappebyxor en hel helg. Underbart!
Än så länge är vädret perfekt men jag skiter i om det regnar för nu ska det tränas hund!

Önskar er alla en trevlig helg och kom ihåg - man är sin egen lyckas smed!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback