Fatta hur

Fatta hur jag har det:

Jag har blivit och blir illa behandlad av en person i min närhet och påtalar detta för personen vid upprepade tillfällen;
- Du, jag vill inte att du behandlar mig såhär för jag mår dåligt av det.

Då är jag inte snäll!
Hur fan har man blivit uppfostrad när man inte fått lära sig att om man gör någon illa så slutar man med det och den som är dum och inte snäll är ju för fan den som skadar!

Ibland blir jag sååååå trött!

Men även denna dagen ska jag fan i mig ro i hamn och fokusera på det som gör mig gott!

(Vin, män och hundar).

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Energitjuvar låter vi bli gumman!

Man ska omge sig med sådana som du som bara

gör en helt lycklig vid blotta tanken på dem :)

Kram

Postat av: Mjau

Kämpa på i motvinden...........

2008-09-12 @ 14:22:46
Postat av: Anonym

Tack för stöttande kommentarer, det hjälper otroligt mycket. Kram

2008-09-13 @ 10:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback