En helg till ända

En fantastisk helg till ända...
Fredagseftermiddagen inleddes med lite komprimerad magsjuka på ett par timmar. Denna åkomma spreds sedemera till sambon som lagom till lördagskvällens mumsiga mat fick köra stora tarmrensningen.
Trots detta har det runnit ner lite rödtjut, det traditionella helgskjutet samt Kellys hjältar på DVD på söndagseftermiddagen. Den filmen tror jag nästan att jag såg på i ungefär 3 minuter.
Såklart har jag tränat den håriga prylen också (hunden alltså). Har INTE städat och kommer snart inte målarna och gör färdigt inomhus kommer jag att få åka iväg i en gul bil med en tröja som knäpps därbak....
Jag fullkomligt hatar när mitt hem är en kaos och sanitär (o)lägenhet.
I-lands problem...

IBLAND

Ibland....

när du gråter...

ser ingen dina tårar.


Ibland....

när du har ont....

ser ingen att du har ont.


Ibland....

när du är bekymrad...

ser ingen dina bekymmer.


Ibland...

när du är lycklig....

ser ingen att du ler.





Men SLÄPP EN FIS bara EN gång...

Och alla vet det!!!!


Have a nice day!
Kram kram



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback