Jag mötte Lassie...

Jag har ju glömt att berätta att jag träffat kändisar i sommar. Först och främst åt jag middag med Hasse Aro och hela hans familj på Ingmarsö i Stockholms skärgård. Nja, vi satt vid varsitt bord...Han och hans väldigt mulliga fru rökte konstant hela tiden (därför satt vi vid varsitt bord). Annars tycker jag att han är behaglig både att lyssna och se på. Proper men efter alla cigg så luktar han förmodligen böckling.

Vidare var jag på Café Opera och träffade Anders S. Nilsson från Parlamentet. Stod i baren väldigt länge och pratade med honom. Detta har jag bara diffusa minnen av och det enda som bitit sig fast är hur otroligt lång han är. Undrar just i vilken nivå på hans långa kropp som mitt ansikte befann sig?
Förmodligen var det fler kändisar där under den kvällen men jag kommer faktiskt inte ihåg det. I min pannlob finns endast minnet kvar av en gigantisk kolsvart neger med en enorm cigarr, (ja, min sambo var med hela kvällen - inte speciellt imponerad men man kan inte glädja alla...).

Inte blev jag en bättre människa utav detta. Är inte speciellt impad av att glutta på kändisar när de är lediga. Tycker de ska få vara ifred och inte utsättas för små halvfulla (handen på hjärtat - helfulla) knubbsälar på sin fritid...


P.S Kan meddela med tanke på tidigare inlägg - Immodeum funkar inte så bra...
Därför funderar jag nu på att införskaffa en buttplug. När buttplugs-behovet har stillats kan man ju alltid sälja den på blocket!

Ha en fantastisk kväll!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback