Idioter!!!

Hejsan vänner!!!

Hoppas att Ni mår bra! Jag måste bara få berätta vad som hände mig i
förra veckan och varna Er för alla 'idioter' det finns därute .  

Jag var ute och åt lunch med en väninna. Då satte sig två typer vid
vårt bord och ville absolut inte lämna oss ifred! De var så fruktansvärt
jobbiga!
Ni vet ju hur killar kan vara ibland.

Till slut sa jag till dem att vi båda två var upptagna och verkligen
Inte hade något som helst intresse av dem.

Dom var väldigt envisa och ville inte gå ifrån bordet men till slut så
gick dom, men först EFTER DET att vi hade blivit tvungna att ta kort på dom
och sagt att vi skulle skicka det till polisen om dom inte lämnade oss
ifred, snacka om idioter!!!

Jag skickar med fotot i fall de skulle dyka upp i Era trakter .


Kommentarer
Postat av: ymmoT

Satt du på samma bänk som i föregående inlägg ? Undrar i så fall hur mörka glas de hade i bågarna ? Men visst måste det vara jobbigt att inte få vara ifred , ens när man ska äta !!?? Du har mitt största medlidande o jag föreslår att du flyttar bänken någon annanstans , kanske mera undanskymt .

Ha en bra kväll ! ymmoT

2008-09-02 @ 16:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback