Hej igen!

Blogg-torka...Beror inte alls på att inget händer i mitt liv. Tvärtom, tycker det händer alldeles för mycket. Till 80% är det bara så himla skoj och till 20% är det så himla jobbigt och energislukande. De där fucking 20% hör till privalivet och en relation som fullständigt suger musten ur mig. Så fort jag får tillbaka min lust och energi för livet så är det en liten jävel som bara måste förstöra. Kan det vara så illa att personen i fråga har problem med att unna andra lycka och välmående? Mår inte jag bra ska fan inte du heller göra det...
Synd att det ska var såhär när livet kan vara så fantastiskt och härligt. Vårdar man sina relationer får man tusenfalt tillbaka och det är ju det som gör det så speciellt med en relation - man matar varandra med energi och livskraft. Hjälper varandra med tankar och ord att komma på fötter när man ramlat, gläds med varandra vid välgång och gråter med varandra vid motgång. Hur kan detta vara så in i helvete svårt att förstå?

Hur som helst - livet går vidare. Idag ösregnar det men se det skiter jag i för jag har bestämt mig! Denna dagen kommer aldrig tillbaka igen och därför ska jag vårda den och ge akt på vad jag använder dess dyrbara minuter till.

Tänkvärda ord:
Alla dessa dagar som gick - var det livet?

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback