En bild säger ibland mer än tusen ord...


Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

haha den där bilden säger verkligen mer än tusen ord.. stencool ;D

Postat av: Anonym

Hej! Här kommer som lovat en kommentar på dina funderingar . Läser dom ju som sagt ibland o oftast med ett leende på läpparna när jag är färdig , så även denna gången . Även om bilden inte riktigt gör dig rättvisa så är ju frågan om hur "perfekt" den är.Halsduken ser ju i alla fall moderiktig ut. Men ge för tusan inte upp !! Kan ju finnas , fasten du bara hade 2 typer i förra inlägget, hmmm. Fortsätter väl att "hoppa" in här någon gång då o då , så ha de så gott !! mvh / ymmoT

2008-09-01 @ 16:42:53
Postat av: Anonym

Trevligt att höra att du lever och är vid gott mod även idag. Alltid lika trevligt att tjattra med dig och jag gillar när du kommenterar mig för jag kan ju inte få husera fritt hur som helst i etern!



Kram Helena

2008-09-01 @ 16:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback