Veckoslut

Ikväll ska jag gå och se filmen Patrik 1.5. Det är mysigt att gå på bio och särskilt när det är filmer som man blir glad av, vilket jag förmodar att jag blir av denna. Är inte speciellt oglad nu heller men som sagt, ett gott skratt förlänger livet och flera goda skratt gör att du får byta trosskydd lite oftare. Det kan det vara värt!

En vecka som formligen bara small till har passerat och nu har jag lovat mig själv att nästa vecka ska jag banne mig vara tillbaka i matchen med Orbitrekk, hundträning och mys med tända ljus. Nu är det snart ordning i hemmet efter renoveringar och grejer och inte sedan juni månad har det varit någon reda. Känns fantastiskt skönt att se ett slut på eländet och få njuta av ordning och reda, dammfritt och inga hantverkare som hänger i fönstrena, varken ute eller inne.
Visst har det varit lite ögongodis men kanske mest för besökande hungriga lystna vänninor...

Jag är ju en luttrad gammal bäver som inte längre yvas av lite luddiga muskulösa lår utan håller tillgodo med ett par blåvita, muskellösa lår...Kraven har sänks betydligt vartefter det egna raset har kulminerat.
Däremot är ju alltid en välfylld plånbok attraktivt, gärna i sällskap med en snygg bil och ett gott rakvatten.

Trevlig helg alla underbara människor och ta hand om er i helgen och unna er lite guldkant på tillvaron.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback