Normala rutiner

Stryktvätt är inte kul. Särskilt inte när den innehåller lakan och stora dukar. (ja, tänk om det börjat på k...då hade det kanske varit lite roligare att stryka).
Nu är det dock gjort och jag känner mig oerhört duktig. Väldigt viktigt att hemmet känns inbjudande och i ordning när känslolivet är i kaos. Struktur är oerhört viktigt om inte så bara för att hålla tankarna på rätt bana. Går hyfsat bra men ibland kommer det stora vemodet över mig och magen vänds ut och in.
Har dock fullt upp och även helgen är inplanerad med både nöje och hundträning. Känns som om aktivitet och tempo är viktigt så man inte saggar ihop i en hög och lipar.
Faktum är att Dr Philsings program igår hjälpte mig lite och det är väl bra att hela idéen med programmet verkar funka.

Solen skiner (åtminstone där jag sitter) och jag är frisk (någorlunda), luktar inte illa och har nog faktiskt gått ner något hekto...

Ha en fin dag!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det känns faktiskt väldigt positivt att

du varken luktar illa + var uppe halva natten.

Båda dessa känns som Helena är på bättrings-vägen tecken.

Love you Hun


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback