O-ändliga irritationer

Följande scenario:
Jag går in på Apoteket och direkt fram till en apotekare och sträcker fram min lapp där veterinären har skrivit upp vad salvan heter. Apotekstanten försvinner bakom en stund och återkommer med min salva.
Tycker att hon ler lite för sig själv men jag slår bort det. På väg till kassan läser jag på förpackningen:
För behandling av hemorrojder och ytliga ändtarmsirritationer. Sträcker med darrig hand fram salvan till kassörskan och vill samtidigt skrika rakt ut: -Hallå, det är till min hund!!!!

Hur fan uttalar man hemorrojder? En del använder sig mer av hemoröjder och en del kör mer åt hemmoråjder.
Gud vad härligt att få hänge sig åt sådana här djupa tankar...

Ha en fin dag!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: jonas granstrand

Det var trevligt att få sitta mittemot ditt snygga

face och dricka en öl i fredags. Hoppas lördagens tillställning var till belåtenhet!

Ska titta in här lite oftare vilket inte blir så svårt då jag bara har varit här en gång tidigare.. och jag tycker nog "hemmoråjder" ligger bäst i munnen

2008-11-02 @ 21:48:58
Postat av: Anonym

Tack detsamma. Ska bli spännande att se vad du hittat på tills nästa gång du kommer hem. Jag skulle tycka en skepparkrans kunde vara lite kul...

Ha det så bra och lycka till med tentorna innan jul!

2008-11-03 @ 09:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback