Bus eller godis

Då var det Halloween igen och nu är det bara att invänta de förbannade ungarna som ska ha godis. För att begära bus är ju helt verkningslöst för dagens snorungar har ju inte lärt sig att busa. Svårt att göra det med en mus i handen eller en joystick. (Förtydligande för de trögtänkta: De har alltså växt upp vid datorn eller TV:n).

Har bullat upp med ett batteri av snask:
- laktosfritt
- glutenfritt
- fiberrikt
- mjölkfritt
- sockerfritt
- nötfritt

Annat gäller för mig beträffande bus. Jag kan lova mig själv att det inte ska bli något bus men så vips så har det blivit det! Hänger av någon konstig anledning ofta ihop med ett par enheter vin...

Imorgon ska jag gå på glitter & glamourfest och jag har valt budgetvarianten: lite glitterspray i grenen.

Ha en underbar helg!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Herregud, vad skulle jag göra om inte din blogg fanns. Du förgyller min vardag.

Gillar din budget variant:-)

2008-11-01 @ 18:50:33
Postat av: Anonym

Tack! Budgetvarianten var lite trist på ett sätt för det var ju inte så många som fick ta del av min utsmyckning...men å andra sidan roade det mig själv.

2008-11-03 @ 09:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback