Måndag igen o igen

Helgens glitter & glamourfest var suveränt trevlig. Ett sådant underbart gäng med driftiga kvinnor som ställer till med ett "litet" kalas för 150 gäster. Fixar all mat själva, serveringspersonal, bar, DJ och hela köret. Härlig mix av människor i olika åldrar. Att sedan få kliva på en buss som tar dig hem till dörren mitt i natten är lyx.
En kanonlyckad fest på alla sätt och vis!

Söndagen var ganska sömning men inte särskilt bakis. Ångesten kopplade dock ett järngrepp men så snart mörkret började falla framåt kvällen så kändes det av någon konstig anledning bättre. Har också sovit hela natten, ända fram till halv sex och det är jag nöjd med. Att ligga och vobbla vid halv fyra på morgonen är ett satans skit och det vore skönt om det kunde vara slut med det nu.

Kylan har slagit till och så även i mitt badrum. Elementet ur funktion...Inte för att jag brukar sitta därinne särskilt länge men det var väldigt kallt efter morgonduschen. Bra att frysa - då åtgår det mer energi = viktminskning.
Några hekto till har försvunnit och det gör absolut ingenting!

Ha nu en härlig måndag och för en gångs skull har det varit solsken hela helgen och då får man ta att han med skägget tydligen har glömt att tända lampan idag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback