Finnjävlar

Förkylningsfinnar i ansiktet är inte snyggt. Hade mycket hellre haft dem på något annat ställe. Finns faktiskt flera andra ställen på kroppen jag skulle föredra. Men nu är dom i fejset och det är bara att vänta ut skiten.

Snöar lite lätt idag. Är mörkt och kallt. Har en tendens till att tycka att det är en riktig skitdag. Känns okej att tycka det för helgen har varit tillfredsställande. Trevligt umgänge, mycket skratt och så har jag äntligen fått göra något som jag velat göra väldigt länge...
Vad det var ska jag berätta någon annan gång när livet känns hopplöst och tråkigt!

Nu är det dags att börja pynta upp i fönstren med stjärnor och stakar. Då blir det ljusare och mysfaktorn stiger. Försöker verkligen se fram emot denna julen och med facit i hand kan den väl knappast bli värre.
Men vis av lärdom så vet jag att när man tror att man bottnat i dypölen så visst fan kan det  finnas utrymme neråt för fortsatta fall... Ljuset i tunneln kan vara ett tåg osv.

Om inte min hyresvärd kommer och fixar mina element snart så kommer jag att börja elda inomhus!!!! Jag får behandla röven med låsspray varje morgon för att inte frysa fast på ringen och det börjar bli dyrt!!! (Stor röv).

Ha en fortsatt förfärligt fin dag ni som har det och vi andra kan ha en fortsatt skitdag.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback