Magsjuka

En fantastiskt rolig helg att se tillbaka på...
Illamående precis hela lördagen, oavsett hur många kräkningar jag lyckades prestera så var illamåendet konstant.
En rejäl bakfylla brukar jag visserligen kunna förgylla med diverse uppkastningar men då mår man åtminstone skapligt däremellan. Smidigt att vara ensamstående hundägare också...Särskilt när man bor mitt i stan och det liksom flanerar folk precis utanför dörren och man är så otroligt fräsch och kräkset ligger och lurar hela tiden. Så spännande med dessa oplanerade uppkastningar.
Visst såg magen lite mindre ut i morse och det kändes väl i och för sig kul men jag vet sedan tidigare att snart är jäsningen på gång igen.

Nu vill jag ha lugn och ro!!!!
Nog med spänning och oväntade händelser, (åtminstone idag tack)!

Solen är iallafall på besök idag och det är upplyftande och kanske kan en liten glimma av lycka pressa sig fram så småningom. Ibland kommer det små pirrningar av lycka och då är jag beredd!

Ha en fortsatt härlig dag och ett litet tips att förgylla kvällen med:
Köp en ny pyjamas, det är faktiskt riktigt mysigt!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback