Fräckis

Idag har jag flyt (bra mycket bättre än flytningar) och det känns bra. Undrar vad som snart ska inträffa som gör att man daskar i backen igen? För mitt motto stämmer dessvärre. Ju fler lyckanden man har desto närmare är man ett misslyckande och när misslyckandena öser över en, ja då är ett lyckande i antågande.

Morgonen började bra med en svit på 6 SMS med roliga historier. En del väldigt fräcka och en del bara lite småsöta. Kan delge er en småsöt:
Visste ni att öl innehåller kvinnligt hormon? Jo då, för efter 10 öl kan man varken köra bil eller hålla käft!

Även om jag är kvinna kan jag bjuda på en sådan. (Jag kan inte hålla käft oavsett vad jag dricker).
Köra bil funkar dock rätt bra. Har en tendens när jag står fickparkerad och ska ut ur min plats att backa in i bakomvarande bil. Oftast går det bra eftersom det nu är ganska mörkt på kvällarna och man kan smita iväg osedd. Om någon mot förmodan råkar se mig brukar jag försöka se väldigt upptagen och stressad ut så att de kanske tror att jag inte uppmärksammade min lilla fadäs. En skitig registreringsskylt är också att föredra och inte heller så svårt under denna årstid. På sommarhalvåret regnar det ju så förbannat så då hjälper det inte om man skiter på skylten för det rinner ju av.

Ha en fin eftermiddag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback