E-post

Trött på 'äckligt-gullig-ängel-e-post'?'


OK, VAR ÄRLIG......
Hur många av er uppskattar av att få mail om alla dessa j-a gulliga änglar från varenda person i din adressbok?

Du vet vilka mail jag menar:

** Jag älskar dig så här kommer en söt ängel** och så en äckligt gullig dikt för att bevisa det. BLA BLA BLA!
Som om inte detta urgulliga, sötsliskiga mail vore nog, nääää, då hotar dem dig med otur om du inte skickar det till andra som bevis på att du också är en bra, söt, pluttig,urgullig kompis!!



Fuck it!!



Här kommer min version:
Här kommer en himmelsk ängel för att hjälpa dig att le i kylan!
Kolla in bröstmusklerna, magrutorna, låren, vingarna!!
Han har troligen redan fått dig att le. Jag vet att du ler!

Och när du är färdig med att försöka stirra upp under hans höftskynke.......
.......aha du tittade igen!
så skickar du honom till några av dina vänner för att även få dem att le.

Och för Guds skull skicka INTE tillbaks honom till mig,
jag har just lyckats få bort allt dreggel från tangentbordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback