Blött, blött

Vilken tur att det regnar idag! För det är ju så torrt i backen...
Jag är helt förundrad över att det kan regna så här mycket i vårt land. Igår fick vi även njuta av en tromb och till följd av denna nedfallna träd på vägen. Jag såg inte detta förrän alldeles för sent och jag hade sallad och ramlösa i baksätet. Vid panikinbromsningen kom både sallad och Ramlösa farande och det vet väl alla hur Ramlösa beter sig när burken går sönder...
Om man nu ska se det positivt så är ju Ramlösa inte kladdigt - men det är salladsdressing...

Hur som haver, lite regn ska inte få förstöra min dag. Känns trots vädret ännu lite ljusare i sinnet och snart är det den 13/11.

Ha en fin dag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback