Nytt utseende

Har ändrat utseende på bloggen och gjort den lite mer somrig. Hoppas det är okej. Vet ju att en del människor får stora tuppjucket om osten ligger på fel hylla i kylskåpet, handdukarna inte är vikta som vanligt i linneskåpet, bilen är parkerad på fel ruta eller när mataffären har gjort sig besväret och möblerat om i butiken. Jag tillhör kategorin som vill ha ordning i linneskåpet och en mataffär som ser ut som den alltid gjort. Bilen får också gärna stå i någon parkeringsruta som tillhör mig och inte någon annan - svensk medborgares...
I övrigt får gärna dagarna fyllas av saker lite hit och dit. Har hittat tamponger i kylskåpet och överlevde det så en somrig blogg fixar jag iallafall!

Ha en fortsatt helt ljuvlig dag med solsken och värme! Nu vill man sitta på uteservering och läppja på en kall öl eller ett glas vitt vin. I just löve this time of year!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Kooolingen

Vad har du ändrat egentligen. Jag ser ingen skillnad.

2008-05-09 @ 12:13:10
Postat av: Anonym

Den är ju somrig och söklisten är nu till vänster i bild + att jag lagt in en bild på mig själv. Vad förväntar du dig egentligen? Små, små steg för att inte chocka kroppen...

2008-05-09 @ 13:12:30
Postat av: Alexandra

Hej Sötis.



Sidan är ju riktigt sommar-pimpad ju.

Synd att din fot aldrig blir bra,

har varit på Kulans 60-års fest idag.

Det var mysigt.



Sov gott.

Puss puss och rosa prinsess-skimmer....

Postat av: kooolingen

NUUUUUUUUU HAR DEN BLIVIT ÄNDRAR. NUUUUUUUUUU SER JAG ROOOSA OCH LIIIIIILA OCH BLOOOOOOMMOR

2008-05-12 @ 08:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback