Inte utan min nässpray

Jag har blivit en nässpraysmissbrukare. Vilket ord det blev! Undrar hur länge slemhinnorna i näsan ska palla innan jag får näsblod? Sist jag körde med nässpray var när jag väntade yngsta sonen (17 år - holy shit vad tiden går) och då gick det åt skogen med hela kranen. Sönderfrätta slemhinnor och ständigt näsblod.
Men åren har ju gått och nu är jag definitivt inte gravid (nej, nej, nej) och att gå omkring med täppt näsa vägrar jag. Jag kör med lite olika märken på sprayen och hoppas på att problemet försvinner när pollen och annat somrigt har lagt sig.

Träningsvärken i ryggen håller i sig. Måste lugna ner mina löparrundor....i fantasin. Imorse Orbitrekkade jag och det gick på ren jävla tjurighet för jag hade absolut ingen lust. Har förmodligen ägglossning (????) för mitt kakbegär har vaknat till liv. Efter lunchen idag var jag bara tvungen att skölja ner kaffet med en brownie och sedan "råkade" en smörgiffel glida in tillsammans med eftermiddagskaffet. Efter ägglossning kommer mensvärk och då är man sugen på godis och sött och efter mensvärken kommer själva mensen och då är man sugen på lite godis och sött och efter mensen har man en vecka då man ska ta tag i sitt liv och inte äta sötsaker och sedan har man ägglossning igen...
Det är ett tufft jobb att vara kvinna så nu måste jag nog ta en paus och gå och äta något...

Ha en fin kväll!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej min vän, jag är nezerilmisbrukare sedan jag väntade mitt första barn 96/97 och jag säger bara,

Otrivin med mentol, det är den bästa!

Kjaaam

2008-05-15 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback