En erfarenhet rikare

I did it! Jag vågade ta mig till farbror Kiropraktorn. Visserligen sprang jag på toa hela natten innan och försökte verkligen frammana lite pruttar för att så att säga tömma tarmarna på eventuell överflödig luft innan besöket...

Allt gick fantastiskt bra. Han tyckte att jag var tillräckligt böjlig och att min rygg inte var särskilt mycket snedare än genomsnittet. Mitt ryggslut var däremot lite spänt så där knäckte vi till det lite. Först en liten"akupressur" där han med hela sin tyngd "punktmarkerade" en muskel som var spänd. Det gjorde jävligt ont och jag frågade honom om han aldrig fått en smäll av en kund men det hade han inte. Efer det knäckte han loss mitt bäcken och det lät som en blöt kvist som man bryter itu. Efteråt kändes det rätt skönt faktiskt. Befriande och jag tyckte att det kändes bra ända ut i armarna. Idag har jag lite träningsvärk och det känns bara fint för då kan jag inbilla mig att jag har varit ute på min dagliga löprunda för snart ska jag ju springa Göteborgsvarvet...

Fantasi är bra och fantasi är gratis!

Ha en fin dag och känslan när man gjort något man varit rädd för är så skön. Ibland måste man kasta sig ut för stupet och det är bara du själv som kan avgöra vad som är stupet. Kör hårt - våga hoppa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjockatanten i stan, jag tycker att du är en fantastiskt rolig bloggare. Nu har jag även introducerat min man till din blogg och han håller med mig. Fortsätt att få mig att skratta, skönt med någon som vågar bjuda på sig själv och har lite självinsikt! / N

2008-05-14 @ 14:12:00
Postat av: Anonym

Kul att kunna bidra med något till vår värld som ibland kan vara lite grådaskig...

Roligt också att få respons för att man bjuder på sig själv, jag bugar och tackar!

/Helena

2008-05-15 @ 16:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback