Datasupport

Idag har jag sparat många sköna tusenlappar genom att utnyttja min kompis. En härlig feeling och jag känner mig så rik!
Datakunniga vänner ska man hålla högt och vårda. Lyckas man sedan med bedriften att ha en datakunnig vän som inte ser ut som en nörd utan är ganska snygg så kan man ju även umgås ute bland folk utan att behöva skämmas. Det kan jag med min IT-support. Hon är snygg, hyfsat smal, intelligent, humor och med glimten i ögat. Ingen som helst töntvarning på henne inte! Tack snälla du för din insats idag. Nu åker jag till trädgårdsmästaren och köper lite blomster för pengarna jag sparade. Återigen - shopping är lösningen på alla världens problem! Nu ska jag bli sådär äckligt lycklig igen...

Tänkvärt:
Det är bara i lexikon som lön kommer före möda.

Det är med pengar som med gödsel, utan värde om de inte sprids.

Får man bara ändan ur vagnen behöver man inte ta sig i kragen.

Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns.

Det man kallar kvinnlig intuition är ofta bara förmågan att med lätthet genomskåda mannen.

Fördöm inte en man förrän du vandrat i hans kalsonger.

Arbeta som du skulle leva i evighet.
Älska som om du skulle dö idag.

Ha en forsatt hyfsad måndag!

Kommentarer
Postat av: kooolingen

Kommer till jobbet, känner mej inte riktigt på topp idag, som du kanske förstår. MEN så läser jag alla dessa snälla vackra ord, som gör att jag lyfter mej själv en aning. Tack du underbara människa...........

2008-05-27 @ 07:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback