The show must go on

Solen lyser, livet går vidare, jag älskar min sambo och är fortfarande en tjockis!
Med andra ord - livet går vidare.

I helgen ska jag kolla in ett prov som jag ska göra med min hund längre fram i vår (det är målet iallafall). Det heter BH-prov och det är väl ett ganska kul namn med tanke på hur gud utrustade mig...
När jag var 13 år var jag platt som en pannkaka. Då hade jag en period när jag sprang i frikyrkan och var gudfruktig. (Fast mest var det alla goda kakor i frysen som drog). Bad till gud om större bröst och ja, det lyckades ju! En kille sa till mig en gång:
-Ja Helena, du kanske bad lite för länge...(Hoppas han fick en plattbröstad, ful, jävla raggugggla till kärring...)

Sedan ska det planeras lite inför en 30-års fest. Kul att man har så unga vänner!!! Kanske klämmer vi till med en bio också.

Idag är jag stark, idag ska jag lev i nuet och ta vara på varje minut och försöka njuta (även när jag senare idag ska stångas på ICA-affären med alla andra helghandlare).

Jag är och jag finns!

Kram på er alla och ha en fin helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback