Tandis

Tack käre gud eller tandfén eller vem som nu är orsak till att just jag inte hade några hål idag! Kostade bara 516:- och då fick man inte ens bananlack på tänderna. En tandborste fick jag iallafall och jag valde en gul såhär lagom till påsk, så nu är det påskpyntat på toan.
Skönt, jag som känner mig så orkeslös och omotiverad för att påskpynta.

Kanske skulle jag till och med ta mig i kragen (nu när armen slunkit ut ur röven) och plocka lite ris? Annars kommer förhoppningsvis påsken att slinka obemärkt förbi utan familjedramor och annat energislukande. Påskafton åker vi ett gäng glada till Helsingborg och förgyller skåningarna och danskarnas liv för ett dygn. Ska bli skönt att få komma iväg med lite skojiga människor och bara få vara sådär slapp, ta dagen som den kommer och bara hänga runt...
...och inte se på TV!!!!

Kram kram från en som inte har några hål i tänderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback