Sjukdomar och annat elände

Ja, nu börjar det...
Sambon jättedålig med feber, snor, hosta och hela skiten. Sonen hostar och snorar - jag bor i en bakteriehärd!!!
Själv har jag tappat ögonfransar på ena ögat samt är kraftigt irriterad på det vita i ögat som kanske kallas öggvita??? (Tråkig humor, jag vet...)
Har även haft den stora sonen boendes hemma i helgen och han var säkert sjuk på något vis han också. Trots detta fatala elände har vi lyckats träna hund hela helgen. I går hela dagen i Ronneby som avslutades hemma hos min uppfödare med sedvanlig korv och whiskyprovning (tömning). Min tur att köra - jättekul...
Nästa lördag är det dags för mentaltest på hunden och söndagen har jag redan nu bestämt att den ska tillbringas i soffan med mys, mys, mys. Filmer, god mat och lugn och ro...Inte en väckarklocka ska ljuda på morgonen och det ska bli sååå skönt.
Åt min frukost i hundens matskål, sket ute och plockade upp efter mig själv samt skällde ut min granne för hon bara såg så dum ut. Jag känner mig som en hund!!!!

Underbar måndag med solsken. Jag ska kämpa för att hålla mig frisk och ska kanske låta bli Orbitrekken så jag inte överanstränger mig ifall jag har lite förkylning på gång...

Ha en härlig dag!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag bjuder 500 för orbitrekken .............. :)

Postat av: Anonym

Ha ha ha, ja 500:- för Orbitrekken är ett kanonpris med tanke på att den är i princip uppmonterad och dammig...Jag ska skärpa mig men inte idag...

2008-03-04 @ 09:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback