Fördummande

En hel helg bortkastad på den förbannade TV:n igen..
Visst, först har jag tränat hund flera timmar både lördag och söndag men sedan fastnat vid dumburken.
Visst är det bra att vila min förbannade fot som fortfarande jävlas, trots iläggssulor för över tusen spänn!
Visst behöver man ta det lugnt ibland men TV:n lugnar inte! Nu ska det bli totalt tvärstopp för mig på att hålla på med skitsaker som inte ger något än dåligt samvete. Kunde bjudit hem någon till soffan och suttit och snackat istället eller varför åkte jag inte och hälsade på min kompis som flyttat till nytt boende?
Nu ska tummen ur röven eller hela armen rättare sagt! Upp till kamp hela kroppen! Vem fan vill dö och veta att de tillbringat sitt liv framför TV:n? INTE JAG, INTE JAG!!!

Vad härligt att äntligen snön kom till byn...I slutet på mars är det ju precis vad man önskar sig när det inte behagat att komma en endaste liten jävla snöflinga under den tiden på året som kallas vinter, nämligen december, januari och februari. Hoppas skiten fortsätter flera timmar till så mascaran kommer att rinna som två avloppsrännor på kinderna i kväll när jag tränar hund. Kul om det kunde bli snöstorm också med lite drivis...

Klart slut från en optimistisk kvinna med en formsvacka. (Formsvacka - bra ord, passar även in på den trinda blekfeta, blålila overallen som kallas min kropp).

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett litet inlägg till TV-tittandet.
Har precis haft 2 sköna veckor utan TV i vårt nya hem, massor av mysigt snack, bokläsandet i varsina soffhörn osv. Detta pga av att jag trodde det var så himla teknisk klurigt det där med digitalboxar, paraboler o allt vad det heter så jag tog liksom inte tag i "problemet". Men nu är TV´n med massor av kanaler tillbaka (lekande lätt att installera faktiskt) o myset är som bortblåst (planerar att fejka lita strömavbrott framöver).
Med andra ord Helena - Du har alldeles rätt!

Och här kommer en skriftlig inbjudan till vårt nya hem!

Kramis Lotta

2008-03-18 @ 09:55:46
Postat av: Anonym

Tack Lotta! Känner att armen har börjat ta sig lite ur röven nu...är vid armbågen ungefär. TV är skit när det blir ett substitut till att slippa ta tag i sitt liv. Vi ses! Kram på dig.

2008-03-18 @ 10:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback