Den svenska sjukvården

Så sant så sant, du måste vara tillräckligt frisk eller ha anhöriga som orkar slåss för att få vård. Nu har man själv fått sniffa på den svängen och äntligen efter över 4 års stångande med problem och skit har äntligen någon orkat lyssna och sätta sig in i vår situation.
Idag känns således allt mycket lättare och jag är så glad att jag orkat stå emot alla törnar och att min kärlek varit så stark. Vet att det låter helt befängt men igår kväll tog jag mig ett rejält snack med Gud och kanske hade han ett finger med i spelet.

Så därför mina vänner  - ge fan aldrig upp förrrän du är så säker att du skulle kunna gå på vatten eller flyga. Tänk vad många gånger människor har kastat in handduken av olika anledningar, helt i onödan.

Frid i sinnet, sol på himlen och fortfarande med i matchen!

Ha en bra dag!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bra sagt gumman....ofta ger man upp för lätt.
det är jobbigt att leva, man får kämpa.
Men dagarna med sol så är det banne mig värt det
tusenfalt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback