Mustasch dag 2

Idag tycker jag mig kunna känna en ansats till lite stubb!!! Det röda har lagt sig men överläppen känns fortfarande svullen och känslan kan liknas vid när man får bedövningsspruta hos tandläkaren (fast i detta fall om det varit så att jag faktiskt varit hos tandis, så skulle han ju missat käften och typ satt sprutan i överläppen...).

Lite festligt med tanke på att det säkert går omkring många i vår herres hage som gärna skulle vara lite mer svullna här och där... Testa hårborttagningskräm vet ja!

Oroar mig kraftigt för mussens framtida utveckling och ångrar djupt mitt tilltag.
Trots detta finns det lite mystisk behåring på andra ställen som jag är lite sugen på att eliminera. Försöker nu bearbeta personer i min omgivning att de kan testa först med tanke på svedan som uppstod. Jag behöver ju inte vara pionjär på allt!

Vad skönt det är att ha såhär världsliga problem igen!

Ha en härlig dag med eller utan hår!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag tänker då inte försöka på några andra "ställen"

2008-06-26 @ 20:16:16
Postat av: Anonym

Var lugn min vän. Har redan sonderat terrängen och har funnit en god kandidat som har testat och avgett rapport! Nu är du bra nyfiken på vem det kan vara va?

Det kan jag avslöja efter ett fett bidrag till min tunna plånbok...

Vi syns imorgon, Kram

2008-06-27 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback