Gör inte detta!!!

Jag har gjort något som inte kan göras ogjort och som gör riktigt skitont. När jag ändå skulle ta hårborttagningsmedel på mina 4 strån på vaderna så tänkte jag, att vad fan, kan väl lika gärna ta den där lilla fjuniga mustaschen över läppen också. Så istället för en fjunig ljus liten musse har jag nu en röd betydligt större mustasch och den svider så in i h-vete.
Hur kan det skilja så? Huden sitter på samma kropp, bara lite längre upp. Hade planer på att ansa till ögonbrynen på samma sätt men är ofantligt  glad att den tanken stoppades. Om drygt en timma ska jag gå ut och äta lunch och ja, jag är fåfäng!!! För första gången i mitt liv skulle jag kunna tänka mig att använda en burka.

Ha en fin dag och använd rätt kräm på rätt ställe!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback