Så skönt att veta

Så skönt det är att veta att den siste idioten ännu inte är  född. Alltså är chanserna jättestora att man får springa på fler...
Så skönt det är att veta att jag ännu en gång skrivit in mig på Viktväktarna och det kommer jag att göra igen o igen o igen...
Så skönt det är att veta att jag även nästa månad kommer att få ha mensvärk så benen domnar.
Så skönt det är att veta att även om jag städar toaletten ikväll behöver jag göra om det igen om några dagar.
Så skönt det är att veta att just jag har en egen hjärna med egna tankar som jag kan styra hur jag vill.
Så skönt det är att veta att just jag har bestämt mig för att styra och ta ansvar för mitt eget liv och mitt välbefinnande.
Så skönt det är att veta att våren är på väg!


Trevlig helg och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tunnis!

2008-01-25 @ 15:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback