Otroligt härligt

image26

Här ska jag tillbringa 7 hela dagar. Tror nästan att jag klarar det...
Imorgon bär det av och som vanligt har jag inte ens kollat över packningen och börjat tvätta. Men det brukar alltid ordna sig men varför blir det alltid såhär? Får aldrig tummen ur förrän precis i sista minuten. Har hänt att en påse med blöta rentvättade kläder har packats ner vid tidigare resor så lösning finns det alltid.
Ha det gott och förhoppningsvis kan det komma lite snö i vårt härliga mörka dystra land...

God fortsättning på 2008!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir arg när jag ser bilden på ditt semestermål...eller kanske snarare avundsjuk!

Unnar dig och din sambo en solig och mysig vecka med hela mitt hjärta : )

2008-01-02 @ 11:25:49
Postat av: Alex

Hoppas du överlever....
skönt att bli upptinad.
Hörs snart.
Kram
Alex


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback