Ord

Har fått prova ut inlägg till skorna för jag har fått hälsporre. Vilket äckligt namn alltså! När man passerade 40-strecket började kroppen sakta men säkert att rasa. Det enda som verkar vara intakt är hjärnan för jag känner mig precis lika koko som jag alltid gjort.

På tal om äckliga ord, hälsporre låter liksom bara så äckligt. Som om det skulle hänga ut en sporre från hälen och dingla. Urk! Hemorrojder är inte heller ett speciellt gulligt ord. Inte heller bukfett, fistel eller analklåda. Tacka vet jag fingertopp, det låter gulligt! Eller nästipp, eller varför inte bäckenbotten?

Ibland har jag verkligen svårt att leka vuxen och försöka sköta ett jobb när jag får såna här infall...

Ha en fin blöt kväll (ja, det regnar alltså)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Prova ut skor?
Måste du ha särskilda tantskor?
Stackars liten.
Imorgon kväll befinner jag och madde
oss på harrys....om du vill ta en liten utflykt.
Kram

Postat av: Anonym

Inte alls omöjligt alls...Beror på hur många points jag har kvar men man kan ju alltid käka luft = 0 points. Kram

2008-01-30 @ 16:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback