Det är så jävla blött

Jag undrar hur det bara kan regna så mycket som det gör? I morse när jag klev ut i blötan och mörkret så kändes det nästan som om jag ville börja lipa. Detta satans regnande som gör att allt blir skitigt. Detta satans mörker som gör att man blir så trött så. Nu har jag klunkat Ginseng i 2 veckor och jag märker ingen skillnad alls. Lika trött och hängig. Undrar om man skulle bli gladare och piggare om man skrapade fram en miljon på Triss? Jag är iallafall beredd på att testa om nu den som har hand om kommande Trissvinnare läser min blogg...

Undrar om det är samma snubbe som har hand om kranen till regnvattnet? Isåfall skulle han kanske ta och kolla över packningarna. Känns som om det läcker lite...

En vännina gladde mig verkligen idag när hon deklarerade det jag försöker förtränga. Hur otroligt många fästingar och insekter vi kommer att få dras med i vår och sommar. Klimatet är ju helt fucked up så det kommer att bli en explosion av dessa varelser som jag fullständigt avskyr. Så vad ska jag se fram emot? Nästa vinter? Vi kommer inte att ha några vintrar framöver utan regnperioder och som det känns nu så befinner vi oss i en sådan hela tiden.
Ingen idé att kolla på någon bikini utan det är bättre att koncentrera sig på snygga regnkläder. Där finns det en marknad för tillverkarna för snart är det det enda plagg vi behöver. Regnställ och foppatofflar...

Dagens framtidsvision känns inte bra...

Med hopp om uppehåll imorgon!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback