Den håriga prylen

image31

Den håriga prylen har nu uppnått den digra åldern av 16 månader och är en väldigt rolig och intensiv varelse.
Vi tränar sök, skydd, spår och lydnad. I den närmaste framtiden ligger ett mentaltest i mars samt ett BH-prov (ja, inte på mig utan på hunden) = Behörighetsprov kanske under våren. Beror på hur mycket tid jag orkar och kan lägga på lydnaden.
Hon är faktiskt ganska söt och i ögonen ser man den lilla "djävulen" glimma till emellanåt.
Friröntgad på höfter och armbågar och hittills inga andra besvär som tvingat oss till veterinärvård.

Jag är sååååå nöjd!

Fattar ni att jag försöker hitta på alla möjliga andra saker att blogga om som inte rör min Orbitrekk? Okej, jag erkänner, den är inte utsliten men idag, idag ska jag använda den.

Kommentarer
Postat av: mia

hur länge skall den användas idag då????????????

2008-01-22 @ 09:21:53
Postat av: Anonym

Hmmm, ska jag vara helt ärlig och det brukar man ju tjäna på i längden så okej...Knappt 5 minuter då jag väntade på att Marcus skulle bli klar för att skjutsas. Men det kommer mera...

2008-01-22 @ 10:19:52
Postat av: Maggan

Om du inte hittar den, Orbitrekken alltså, så kan jag hjälpa dej att leta efter den.

2008-01-22 @ 10:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback