Zonterapi

Har varit på zonterapi och det kändes...
Genom att trycka på mina fötter kunde det konstateras att min ryggpelare är kraftigt skadad och behöver gå till en kotknackare och rättas till samt att min mage inte mår bra. Inget nytt beträffande magen men däremot ryggen. Har besvär med stel nacke, har haft ont i en höft länge som sedan flyttade ner och blev en hälsporre. Har väl en liten skepsis mot alternativmedicin men jag testar. Ska gå några gånger till henne och efter det ska jag ta mig till en kotknackare. Har köpt kosttillägg (multikosttillägg) samt fiskolja (Omega hit eller dit) så nu ska jag bli pigg, smal, ontfri och sådär äckligt perfekt!

Ja, jag vet, min Orbitrekk...
Skärpning på alla håll och kanter. Nu ska det rensas i kroppskafferiet. Dags för vårrenovering, slaggtömning och hela skiten!

Ha en trevlig helg och jag håller tummarna för solsken!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback