Jag är en idiot - pau riktigt

I söndags var det heldag med hundträning för hela slanten. Blir övertalad vid dagens slut att ta på mig skyddsärmen och ta några bett från en hund. Jag bara skrattade och svarade som jag brukar: -Jag skulle aldrig få för mig att figga, äter hellre min egen skit...
Men jag lyckades bli övertalad och jag stod pall för 3 angrepp!!! Jag är mycket stolt över mig själv och efteråt var jag alldeles darrig men samtidigt var det en sagolik känsla. I did it!



omar
På bilden ser vi Mysas pappa Omar men det är inte jag som figgar...

Några händelser i livet etsar sig fast. Saker som har krävt att man lagt in överväxeln och verkligen pressat sig till yttersta gränsen vad gäller mod och att övervinna en rädsla. I färskaste minnet ligger uppkörningen jag gjorde för tung MC 2005 och då den förbannade trickbanan. Samma känsla upplevde jag nu när jag drog på mig skyddsärmen och ställde upp i position. Total fokus och totalt livrädd men ändå på något sätt fast besluten att klara det. Känslan efter är så skön och man känner sig så satans nöjd. Det värsta är att jag kanske kommer att vilja testa igen...Jag är en idiot - pau riktigt...

Ha en bra dag och våga spänn bågen!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback