Hockeyfeber

Japp, då var det dags för lite idrott igen och inte vilken som helst utan nu snackar vi ishockey! Det är inte många som vet att jag har ett förflutet som materialansvarig (eller materialare som vi säger på hockeyspråk) i Troja men fler vet nog att jag i många år innehaft den tunga posten som totalt puckad...

Imorgon lördag blir det hockey i Kinnarps Arena och vad i hela fridens namn har jag där att göra?
Jo, äta korv (kanske två), äta "lite" godis, skrika med när alla spelarnas namn ropas upp, titta på HV:s mascot som jag tyvärr har missat allt för många gånger under förra året, den medryckande musiken som sätts på lite titt som tätt med hög volym samt ismaskinen som jag gillar skarpt.

Vilka som spelar? Inte den blekaste men skridskor det kan dom fan i mig åka!

Ha en trevlig helg med eller utan sportsliga inslag. Kom i håg att även sex kan räknas som en idrott, kulspel...
eller kul spel.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback