Skitväder

Vädret är rent bedrövligt men eftersom jag vill vara så in i helvete positiv så klämmer jag i med att vi har iallafall väder!

Helgen blev behaglig på många sätt och det traditionella glöggfirandet hos goda vänner på söndagen blev precis lika trevligt som vanligt. Jag har många fina vänner i min omgivning och det är jag enormt tacksam över. Om ett gott skratt förlänger livet så kommer jag att leva länge.

Annars är det ganska så fullt upp för tillfället men försöker ändå få till lite nedvarvning i soffan en stund innan sänggåendet. Sover fortfarande inte sådär jättebra men det kommer väl! Huvudsaken är att man har en säng vettja!
(Äckligt positiv).

Livet är trots allt just nu rätt okej! Efter några veckors distans har jag insett hur otroligt mycket jag har framför mig och vilka möjligheter man har om man bara törs. Är naturligtvis jätterädd att bli sårad och kommer att ha svårt att lita på människor och framförallt män på väldigt länge men under tiden kan jag ju passa på att roa mig lite!

Och ja, nu undrar ni förstås om horoskopet från förra veckan slog in? Alla horoskop slår inte in...men en del gör det...

Ha en fortsatt förhoppningsvis bra men blöt tisdag.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Horoskopet ja -

FÅ,vem har sagt att man inte kan TA!



P&K

2008-12-05 @ 13:07:04
Postat av: Anonym

Så rätt så...Det går inte att sitta med benen i kors och bara vänta...

2008-12-05 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback