Jonte Blund

John Blund har flyttat in...Jag är så trött, så trött...
Kanske är det en reaktion på ett stökigt och för jävla jobbbigt år som nu gör sig påmint. Efter månader av sömnproblem är det skönt att kroppen äntligen fått nog och begriper att det går alldeles utmärkt att sova mer än 3 timmar i sträck...

Tog mig i kragen och lagade middag igår och det var riktigt mysigt att "köksa" lite. Har köpt en fantastiskt god vildmarksglögg som med fördel spetsas lite. Den värmer gott och är inte så söt och slibbig som glögg annars kan vara.
Även ikväll ska jag laga en ordentlig kvällsmat och det lutar år färska rödbetor med Chevréost, skjuss in i ugnen. Smaskigt och nyttigt!

Mitt bästa tips för stunden är: Le även om ditt inre skriker av stress, vemod, panik eller vad fan som helst. Hjälper faktiskt men man måste träna lite varje dag!

Ha en fortsatt förhoppningsvis trevlig dag och det är tur att jag har öron, annars hade kvävts av mina egna läppar. Jag LER!!!!!!!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback