Upp och ner

Tänk vad allting händer just nu och vad det händer snabbt! För några dagar sedan var det en skitdag. Lyckades bli fotograferad när jag kom susandes i svarta faran! Vet ännu inte vad det kalaset kommer att sluta på men det blir nog en präktig överraskning...
Idag är det dock idel solsken. Har fått klart med lite nytt jobb tills nästa år och det känns fantastiskt, särskilt nu när man är singel och ensam försörjare av barn, hund, motorcykel och en överviktig kärring i 43 års åldern.

För att fortsätta att snöa in på horoskop så ser december riktigt bra ut för min del. Handlar tydligen mycket om sex
(ja tack, gärna) och framåt julhelgen även lite romantik och kärlek. Bra för man kan ju inte hålla på och stånka korv jämt!
Den stora frågan är dock - med vem? Är nyfiken så jag kan dö men väldigt öppen för det oväntade och oanade. Känns spännande och inspirerande.

Skulle det bli alltför illa får man väl ta på sig vinglasögonen. Genom dem blir det mesta vackert.

Så just för stunden är det bra och jag njuter för rätt var det är så vänder det!

Ha en go kväll!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback