Se det snöar!

Det var faktiskt mysigt att plumsa runt i några centimeters snö i morse. Lite ljusare blir det också och med ljuset automatiskt en humörhöjning.

Har nu sovit gott i två hela nätter och det känns helt underbart. Anledningen till detta kan vara två. Jag väljer att berätta den ena: Åt middag i tisdags kväll med mamma på restaurang och hela köret. Min lilla mamma pladdrade konstant hela tiden, men se det gjorde inte mig något för jag var vrålhungrig och fick då äta i fred och behövde bara nicka lite ibland.
En perfekt mamma med andra ord!

Anledningen till att jag var vrålhungrig stavas Immodeum...
En liten tripp på några dagar med den medicinen brukar betyda något. Sedan blir det tvärstopp och jag vet ärligt talat inte vilket som är värst. Kan detta kallas I-lands problem eller är det helt enkelt ett skitproblem?

Ha en fortsatt förhoppningsvis bra dag och kör försiktigt!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback