Linda Rosing, jag vill va som du!!!!

Trodde aldrig jag skulle säga detta men:
Fan, vad jag är avundsjuk på Linda Rosing!!!!
Tänk att få ett eget program där man raggar karlar! Fatta!! Hon behöver inga pengar lägga på krogen, kröken eller maten. Säkert betalar TV även för snygga kläder och smink så hon gör sig bra i sändning. Hon behöver inte stå i köket och klabba utan här kommer det förmodligen att vara restaurangbesök som gäller. Inte leta i plånboken heller efter de sista slantarna för att kunna köpa en flaska vin eller i värsta fall ett  ynka glas vin på krogen!!!!

Bara stå där och göra trailern och se trevlig ut. TV gör säkerligen en första utrensning av de som anmäler sig till programmet så hon slipper de värsta knäppgökarna. Sedan kan hon bekvämt tillbakalutad i soffan läsa igenom resten och bara välja och vraka bland brev och fotografier av hankönet i ett varierande utbud.

Sedan börjar det roliga! Alla är ju hur trevliga som helst i början och det är verkligen inspirerande och intressant med nya bekantskaper. Lite pirr i magen och nyfikenhet över en ny person och dennes egenskaper, tankar och erfarenheter, (eller för att använda den gamla godingen, ryggsäcken som vi alla bär med oss).
Fast, det är klart, det är ju också väldigt jobbigt...
Vara trevlig, kanske flera kvällar i veckan, inklusive de dagar när man har ägglossning eller värsta PMS störningarna.
Behöva utstå en hel kväll med en person som visar sig vara värsta slemmet eller med någon så mumsig så man bara dööör och vill stånka korv direkt! Det funkar säkert inte i direktsänding, det är bara hos Boston Tea Party man stånkar korv offentligt.
Sedan kommer vi till det absolut värsta, inte fisa...
Har en gammal regel som innebär att de första 4 månaderna släpper man inte väder okontrollerat, oavsett hur illa det är ställt med intag av grönkål eller vad det nu månde vara. (Okej, jag har gjort kraftiga avstamp från denna regel, ingen är ofelbar va)!

Avslutningsvis vill jag starkt poängtera att jag inte har någon som helst önskan om att se UT som Linda Rosing. Hon ser ut att ha sprungit in i väggen med full fart utan stänkskydd! Läpparna ser ut att vara transplanterade från en helt annan region av kroppen och ögonen är lite lätt utstående (lite mops över det hela).
Säkert är hon en helt underbar tjej på insidan och det finns många som även gillar utsidan, det är jag övertygad om. Tur det för annars hade det knappast blivit något program.

Ja, en annars stackars sate få traggla på i dunklet. Det sägs att man måste kyssa en förfärlig massa grodor innan man träffar en prins. Nu är det så, att jag är jävligt trött på att kravla runt i dypölen och kyssas och nu får den där förbannade prinsjäveln ta och sadla sin springare och sätta lite fart!!! Basta!

Ha en bra dag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback