Julstress

Vågar jag ens nämna att det är julbordsdax igen på lördag...
I år är det rekord för min del men till mitt försvar ska sägas att jag faktiskt inte äter vrålmycket (bara fel).
Kan varmt rekommendera Gästgivaregårdens julbord i Värnamo. Alldeles lagom mycket och väldigt gott. Även den kalla OP:n smakar förträffligt.

I övrigt så trött, så trött...
Alla stressar inför julen så nu börjar jag också få panik men för vad? Ska handla lite mat och dryck men det brukar man ju göra ändå? Kanske har jag inte förstått att det är MASSOR att fixa? Ska städa ordentligt på fredag och sedan vispa av lite på tisdag. Sillen har någon annan lagt in och korven har då jag inte stånkat, köttbullarna har Mias mamma gjort och resten, ja det finns på ICA.
Huruvida tomten kommer eller inte, vet inte jag, såvida han inte tänkt att sova över hos mig.
Jesus födelse lär jag inte behöva hjälpa till med så där finns inget att stressa över, så vad fasen är det man ska stressa över?????
Kan inte heller assistera de 3 vise männen då jag inte håller på med rökelse utan mer rökare.
I krubban har jag heller inget att göra för jag krubbar ju hellre...

Stopp, nu börjar det balla ur!

Stressa vidare i julrushen och var nöjda med att åtminstone slippa skotta.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ymmot

Hej du ! Så var det dags för en koll igen . Finns mkt att kommentera ser jag men hinner tyvärr inte det just nu utan nöjer mig med att önska dig en God Jul !! O tomten han finns , men kanske inte ser ut som du tänkt dig !!!

Ha de !! // Ymmot

2008-12-19 @ 15:46:41
Postat av: Anonym

Ja, jag har en känsla av att jag mött honom, flera gånger...till och med några av hans nissar.

2008-12-29 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback