Raggningstips

I förra veckan var jag med om en lite kul grej. Stannade och tankade på en mack i Jönköping på morgonen. När jag precis är klar och ska gå in och betala kommer det fram en man i 45 års åldern och beundrar min bil. Frågar vad det är för bilmärke, är impad över däckens storlek och ber att få titta in i bilen. Jag förevisar så gärna för jag är stolt över min bil. Till slut måste jag in och betala för jag är ju en stressad kvinna i mina bästa år och då säger han lite i förbifarten - du, vilken himla go parfym du har!

Som tur är har jag öron för annars tror jag att jag grinat runt! Det var lite gulligt på ett lite komiskt sett. Vem vet, en dag får han kanske tag på en brutta som har tid att stanna kvar och berätta om sin parfym och kanske lukta lite på honom och hans rakvatten. Eller så var han en smart, uträknad våldtäktsman som ville att jag skulle vara lika intresserad av hans bil och be om att få glutta in i den. Då skulle han likt den elaka häxan i Hans & Greta puttat in mig i bilen. Kört in i tvätthallen och våldtagit mig grovt och hänsynslöst!

Tur att det inte hände, tror nämligen att det är lätt att få svamp i en tvätthall...

Ha en förträfflig arbetsdag i det vackra vädret!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback