Positiva tankar

Nära döden upplevelse när klockan ringer på morgonen...
Försöker tänka tillbaka på när Martin var 2 år gammal, jag var ensamstående och gick upp tio över fem varenda morgon under 2 års tid. Idag känns det väldigt avlägset och fan så mycket jobbigare än nu. Nu har man bara sig själv att klä och mata på morgonen och så har jag mage att gnälla??? (Ja, mage har jag...)

Idag ska jag göra storslagna affärer, se till att make-upen sitter på plats så jag känner mig snygg hela dagen, äta sallad och dricka proteindrink, vara trevlig mot människorna i min omgivning (sambon inkluderad) samt ha ett öppet sinne!
Positiva, ljusblå tankar ska fylla min dag!

Nej, jag har inte rökt något konstigt på morgonen eller ätit någon lustig svamp utan försöker helt enkelt arbeta med min attityd till livet. Så det så!

Kör hårt mina vänner, den här dagen kommer garanterat inte igen.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback