Flytningar

Första arbetsveckan snart till ända och ja, jag är skitnöjd med min insats. För första gången på jag vet inte när har jag haft flyt hela veckan. Så sant som det är sagt: hellre flyt än flytningar...

Idag är det för övrigt ett konstigt datum 080808.
Kanske man skulle köpa sig en trisslott?

Trevlig helg och jag ser fram emot nästa vecka och vad den kan bära i sitt sköte. Tur att jag inte behöver bära veckan i mitt sköte...för där vill man ju inte ha en massa bröte...

Usch , nu börjar tanten bli flamsig...

Trevlig helg!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Har läst din blogg ett tag nu, du är riktigt fyndig och underhållande!

2008-08-08 @ 18:02:00
Postat av: Anonym

Tack. Det är alltid trevligt med kommentarer när man bjuder på sig själv. Helst positiva då...

2008-08-11 @ 09:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback