Still happy

Jamen hallo, jag är fortfarande lycklig! Har till och med lyckats gå upp i vikt och konstaterade detta med jämnmod i morse och krängde mig i en nyinköpt kjol i töjbar mjuk trikå, en härlig stor slapp tröja och en scarf lite käckt knuten runt halsen. Inga extra kilo ska få bita på mitt goda humör - nä du!
Inte har det varit så jävla svårt att gå upp i vikt heller. Tror att jag kan vara en utav dessa människor som har drabbats av förkylningsviruset som tydligen gör att man inte går ner i vikt. Måste forska lite mer i den saken känner jag för inte har jag väl ätit något onyttigt?????
Däremot är jag lite snuvig...

Helgen avlöpte fantastiskt bra. Ingen baksmälla i söndags, inga fyllesms eller samtal på nattkröken, inget rödvin efter klockan 01.00. Mycket trevligt partaj som jag hoppas få bilder från som jag kan delge er. Själv var jag utklädd till en hora och det kändes bekant och bra. Ingen större skillnad mer än att man blev erbjuden lite pengar...
För pengar kan man shoppa och när man shoppar blir man lycklig. Det är detta som är det sanna kretsloppet!

Bäst att tillägga för husfridens skull att jag bara skojar...de enda instrument (köttflöjten och skinnbanjon) som jag spelar på är de som finns hemma....

Kjaaaammm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback