Skidskolan avklarad

Sitter och kollar mailen och maskar lite i stugan. Var fiffig och lurade kvar sambon i backarna så han kan leka av sig. Har feber, ont i halsen och jävligt ont av min hälsporre. Försöker verkligen hålla humöret uppe men det är kämpigt att hålla reda på kroppen när man inte är i form. Har tankat i mig lite Alvedon och ska snart ge mig iväg till backen och åka upp för att äta lunch.

Skidskolan gick bra. Inget fel på min teknik enligt skidläraren utan det är bara att öva och öva och öva. Har naturligtvis redan fastnat i t-liften och är livrädd för den liftkonstruktionen. Har även en tendens att vilja hoppa av för tidigt vilket medföljer att skidorna gärna åker bakåt och det är lagom smidigt att ta sig ur själva liftspåret...

Känner mig som en gigantiskt svettig jordgubbe när jag far nerför backen i min röda jacka med ett knäböj som får mig att vilja uträtta mina behov. Detta har jag lyckligtvis inte gjort ännu...

Solen skiner och det är riktigt varmt och skönt så nu får jag nog återvända till friluftslivet.


Kram kram


Kommentarer
Postat av: Maggan

Tänk på all frisk luft du får. Själv sitter
jag med en jävla tandvärk på jobbet o glor.
Ta det det lungt i nedfarterna det gör ont
att köra omkull. Kram Maggan

2008-04-17 @ 14:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback