Hurra på din födelsedag

Idag fyller Mysa 1 år och det ska vi inte fira. Det gjorde hon alldeles själv igår kväll när hon "råkade" sätta i sig ett halvt kilo kalvfärsbiffar med kantarell- och grönsaksfräs. Planerat och lagat till några luncher och skulle bara låta det svalna lite på köksbänken...
En väldigt kreativ hund med stor näringsdrift...

Var på Kennelläger i helgen och fick träffa några kullsyskon. Behöver det överhuvudtaget nämnas att Mysa var sötast, gladast och bäst? Jag gillar mitt håriga monster skarpt!
Tränar för fullt och har lovat mig själv att inte känna någon tävlingshets utan ta det lugnt. Ska känna mig säker på hunden och momenten innan jag beträder en tävlingsplan. Kan ju för fan inte hålla på och käka betablockerare varje gång jag ska tävla. Nej, nu är det stenhårt jobb som gäller med mig själv och mina tävlingsnerver. Det som inte dödar - det härdar.

Ha en fin höstdag och kom i håg att det är bättre att ha en kråka i näsan än ett skatbo i sängen...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback