Detox dag 6

Jag vet, jag måste vara släkt med en fakir eftersom jag plågar mig på detta sätt. Inbillar mig dock att det är stärkande för karaktären att utsätta sig för diverse plågsamma saker ibland. Gäller både det man stoppar i munnen och det som roterar i hjärnan, så kallade tankar. Snart är jag dock i mål med detta projekt och det är jag inte ett skit ledsen för.

Helgens menyer bjöd verkligen inte på några matupplevelser. Känner mig mest förbannad hur man kan utsätta människor för sådan här föda. Under dessa 6 dagar kan jag säga att två rätter har varit ätliga. Lördagens piffiga ärtpesto som skulle vara ett litet käckt tillbehör till rostad fänkål och paprika var så vidrigt. Om jag inte med all säkerhet visste att några bebisar har vi inte så skulle jag trott att någon i den ålderskategorin hade skitit i min mixer. Både utseende och konsistens var exakt som när ungarna var små. Huruvida smaken var densamma kan jag inte uttala mig om men ärtpeston gick bara inte att äta.
Snälla Gud, gör så att det blir onsdag snart så jag får äta något som är gott.

Äckligt lista:
1. Ärtpesto
2. Fänkål
3. Bladselleri
4. Detoxsoppa (bönor i en mixad sörja, urk)

Ätligt lista:
1. Moroten

Ha en bra måndag alla ni lyckliga mätta människor.

Kram från en lycklig men hungrig människa.

Kommentarer
Postat av: Maggi

Jag tycker du är jätteduktig!
Kram
M

2007-09-17 @ 13:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback