Detox dag 1

Idag börjar min 7-dagars Detox. En utrensning av kroppens inre organ, som en typ av fasta men här får man även äta lite. Ja, vad tror ni man får äta då? Allt som smakar skit såklart och som gör att man är hungrig igen nästan direkt efter intaget. 2 liter vatten ska man också få i sig per dag och det är ju plättlätt med tanke på att värmen är avstängd inne,  jag har ett stillasittande jobb och det är inte speciellt varmt ute heller.  Ja, inte är man jättetörstig direkt och fryser det gör jag trots att jag har mycket käder på mig. (Sitter alltså inte naken och jobbar).
Jag SKA klara dessa 7 dagar. Nu ska denna sopstation som jag besitter bli urspolad, pigg och full av energi. Ska bli oerhört intressant att få uppleva hur det så kallade tarmpaketet kommer att uppleva all kål, bönor, grönsaker med mera som ska intas under dessa dagar. Kan ju även bli intressant för min omgivning...

Jag älskar att dela med mig!

Nu ska jag ta en fika bestående av sagolikt smakrikt grönt te. Hoppas jag inte spyr.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Ansi

Skulle du ångra dig så har jag tjocka revbensspjäll i ugnen i kväll, även lite rösti!!
Klart du klara 7 dar! Kram

2007-09-12 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback